Tous

Relaunch TOUS v hesle Young, Bold, Creative

Španělská značka šperků TOUS musela v době covidu zavřít své prodejny v Česku. V roce 2022 ale nastal její comeback. Tentokrát s malou obměnou – nakupuje se jen online a cílem je oslovit i mladší cílovou skupinu. A takto jsme se toho ve Story TLRS zhostili.

TOUS is back!

Je zpět, ale v trochu novém šatu. Změnila se vizuální identita a šperky jsou výrazné a odvážné. Naším cílem bylo zvýšit povědomí o značce, vybudovat silnou fanouškovskou základnu a kromě původních zákazníků oslovit všechny, kteří se svou jedinečnost nebojí ukázat. Stejně důležité bylo zbourat stereotypní vnímání značky „to je něco jako Pandora, že?“. Není, je to něco mnohem odvážnějšího.
Celou kreativní strategii jsme postavili na 3 klíčových slovech, která vystihují novou tonalitu značky – Young, Bold, Creative. Komunikace byla drzejší i kreativnější a to se přepsalo nejen v postech na  sociálních sítích, ale také ve výběru influencerů a celém kreativním zpracování relaunch eventu.

3 klíčová slova, která definují nový vibe značky

Vytvořili jsme vlastní Creative Gang

Chtěli jsme se spojit s českými a slovenskými jmény, které budou nejlépe reprezentovat TOUS statement Young, Bold, Creative. Proto jsme vytvořili Creative Gang – skupinu mladých talentovaných lidí z různých kreativních oborů. Oslovili jsme DJe, make-up artisty, tatéry, rapery, zpěváky a herce a všechny pozvali na náš relaunch event.
@notsofunnyany
@macovap
@natykerny

Relaunch event v hesle:
Víc edgy už to nejde

​​Důležité je setkat se a navnímat značku osobně. Proto jsme pro naše influencery a mediální partnery uspořádali event, který vycházel z hlavní myšlenky celé relaunch komunikace – Young, Bold, Creative. Každý z návštěvníků dostal při vstupu TOUS šperk, který sloužil jako jeho vstupenka na akci. O roztančení hostů se postaral DJ Kewu, kreativního cateringu se zhostili Adam Willant a Robin Nguyen z MasterChef. Velký úspěch měli i naše candy špízy – želatinové bonbony napíchnuté na hůlce.
Nechtěli jsme, aby to bylo jen o cateringu a drincích (ty ale byly se třpytkami a gumovými medvídky od Café Bar Pilotů, pozor!), ale hlavně o zážitcích, které evokují nové směřování značky. Chtěli jsme, aby si novou energii TOUS návštěvníci zažili na vlastní kůži a tak vznikly 3 zóny, kde každá reprezentovala jednu z hlavních charakteristik značky:

V Young zóně účastníkům naše make-up artistka Ketrin Kostolecká udělala 90's look inspirovaný seriálem Euphoria.

Bold zóna nabízela možnost pořídit si tooth gem nebo TOUS piercing.

V Creative zóně mohli návštěvníci upustit uzdu fantazie a pomalovat obrovské plátno se signature barvami značky.

V Young zóně účastníkům
naše make-up artistka Ketrin Kostolecká udělala 90's look inspirovaný seriálem Euphoria.

V Creative zóně mohli
návštěvníci upustit uzdu fantazie a pomalovat obrovské plátno se signature barvami značky.

Bold zóna nabízela možnost pořídit si tooth gem nebo TOUS piercing.

Víme, že z eventů si chce každý odnést nejen zážitky, ale i pěkné fotky! Nenechali jsme proto nic náhodě a kromě klasické fotostěny připravili hravý fotogenický koutek s květinovými dekoracemi a vanou plnou růžových kuliček.

Chci projekt od Story TLRS

Jako součást komunikační skupiny Near & Dear máme přesah do PR, foto a video produkce, strategií a konceptů, takže pro nás není žádná výzva moc velká.
Napište nám
Adéla Marešová