PUMA: PUMA HEROES

Našli jsme superhrdiny generace Z

S Benem Cristovao a značkou Puma jsme spustili projekt Puma Heroes, který rozšířil povědomí o brandu mezi generací Z a pomohl mladým kreativním lidem nastartovat jejich vysněnou kariéru.
Tři lidé na natáčení
Tři lidé na natáčení

Mileniálové poznávají Zetko

Většina našeho týmu nespadá do generace Z a v lepším případě se dotýká její horní hranice. Načetli jsme si proto o Zetkách spoustu chytrých článků a vyzpovídali jsme mladší příbuzné. Jo, připadali jsme si starý, ale zjistili jsme 2 důležité věci: generace Z je mega kreativní a když jde o životní cíle, nebojí se do toho pořádně opřít.
Od toho jsme se odpíchli a rozhodli se vytvořit projekt, který mladé kreativce představí světu a pomůže jim ve spojení s Pumou předvést jejich kreativní superschopnosti. Mladé talenty do projektu Puma Heroes jsme hledali na školách, sociálních sítích, v relevantních médiích i na Spotify. Pro zajímavost: 2 ze 4 finalistů se přihlásili potom, co slyšeli naši Spotify reklamu.
Tři lidé na natáčení

Ukaž, co umíš

Během necelých 2 týdnů se na webu Puma Heroes zaregistrovalo více než 350 lidí, drtivá většina z naší cílové skupiny. Nejtěžší část na sebe nenechala dlouho čekat: ve spolupráci s Benem a klientem jsme museli vybrat čtyři účastníky, jejichž superschopnosti nás zaujaly nejvíc.
Pouhý týden na to vytvořili Puma Heroes svá jedinečná díla, aby světu předvedli, co umí. V každém z těchto výstupů se objevil Ben i značka Puma. Výsledkem byla zajímavá kombinace high-tech a analogových dovedností od 3D designu oblečení až po upcyklingovou malbu na boty.

Dream job na dosah

Všichni 4 hrdinové také dostali svůj vlastní prostor na webových stránkách Puma Heroes, kde jsme představili jejich příběh a doplnili ho o ukázky práce a kontaktní údaje pro případné spolupráce. Jejich tvorbu sdílel i sám Ben Cristovao a Puma v reklamní kampani, která na projekt navazovala. Díky tomu Puma Heroes dostali, kromě zážitku na celý život, i příležitost dělat to, co je baví, profesionálně.
Pokračování na sebe nenechalo dlouho čekat, a tak jsme už půlrok po skončení první vlny nastartovali druhou sezónu projektu.

„PUMA HEROES mi doslova změnili život. Od ledna už se živím tvorbou 3D oblečení a bez tohoto projektu by se to rozhodně tak rychle nestalo.“

Bára, Puma Hero

638 000

oslovených lidí na FB a IG

352

účastníků

4

Puma Heroes

Chci projekt od Story TLRS

Jako součást komunikační skupiny Near & Dear máme přesah do PR, foto a video produkce, strategií a konceptů, takže pro nás není žádná výzva moc velká.
Napište nám
Adéla Marešová