Kendamil

Našli jsme
opravdové rodiče

Když se řekne „reklama na dětskou výživu“ dost pravděpodobně se vám vybaví šťastná usměvavá rodinka, která se ani na krok nehne ze své nablýskané kuchyně. Otec, muž, vydělává, mezitím co maminka, žena, je v domácnosti. Takhle to ale ve skutečnosti nevypadá, že ne?

Odnálepkovat pomocí příběhů

Rodinný život není černobílý a my ho chtěli začít komunikovat takový, jaký je – náročný i krásný. Vydali jsme se proto s Kendamilem na nelehkou cestu vyvracení stereotypů.
Celý rok jsme hledali ne „správné“, ale opravdové rodiče a jejich příběhy jsme komunikovali prostřednictvím tří unikátních kampaní, které spojovala soutěžní microsite s manifestem naší idei.

Rodič 21. století

„S příchodem miminka se musíš vzdát svých snů a všechno mu podřídit!“ – mýtus, se kterým jsme se rozhodli poprat jako první. Každý má jiné vášně a my jsme s vybranými influencery vyzvali rodiče, aby si je uměli užít společně se svými dětmi. To celé jsme propojili s představením jarní limitky, o kterou jsme vyhlásili velkou fotosoutěž.
Vytvořili jsme na microsite list aktivit, kterými se mohli rodiče inspirovat a Instagram i Facebook se zaplnily úžasnými fotkami z kanceláří, lekcí jógy nebo třeba horských túr.

603 903

zasáhnutých unikátních uživatelů

1142

přihlášených soutěžících

54

sekund strávili uživatelé
průměrně na microsite

Tři lidé na natáčení
S našimi vybranými hrdiny a jejich dětmi jsme strávili jeden den při společném focení a příběhy představili na microsite, Facebooku i Instagramu, kde jsme vyvolali nejednu důležitou diskuzi

202

rodičů se přihlásilo
během 2 týdnů

5

rodin jsme vybrali

500 000

zasáhnutých unikátních
uživatelů

Tři lidé na natáčení

Instagram vs. realita

Celou komunikaci jsme zakončili odlehčeným tématem Instagram vs. realita a to jak v Česku, tak na Slovensku. Všichni víme, že ty kuchyně z instagramových profilů nejsou pořád tak nablýskané a není to přece žádná tragédie.
Uspořádali jsme spolu s influencery výzvu pod hashtagem #RodicemBezFiltru a soutěžili o nejlepší fotografie upatlaných dětí a pomalovaných zdí.

5 mil

zaznamenaných impresí
na českém trhu

3 mil

zaznamenaných impresí
na slovenském trhu

„Agentura skvěle odhadla, jakou změnu chceme v komunikaci udělat. Celá kampaň je velmi kreativní a vtahuje do děje samotné rodiče. Jsme rádi, že StoryTLRS to vidí stejně a pomáhají nám vyprávět příběh Kendamilu.”
Tair Iminov, Brand Manager
značky Kendamil, Health Academy

V Kendamilu fandí myšlence různorodého rodičovství a my jsme moc rádi, že se nebáli komunikovat věci jinak.

Prozkoumejte i vy pestrobarevný svět rodičů, najdete se v něm?

Chci projekt od Story TLRS

Jako součást komunikační skupiny Near & Dear máme přesah do PR, foto a video produkce, strategií a konceptů, takže pro nás není žádná výzva moc velká.
Napište nám
Adéla Marešová