KAUFLAND

Žhavíme TikToky
pro Kaufland

Kaufland a TikTok? Neodolatelná kombinace, něco jako párek s rohlíkem. Naším cílem bylo přiblížit se mladší cílové skupině a vymanit Kaufland ze stereotypu „vždyť tam nakupují jen důchodci“.
Tři lidé na natáčení

Kaufland není pro starý

Ukázali jsme Kaufland jako progresivní brand, který jde s dobou, reaguje na aktuální trendy a nebojí se udělat si legraci i sám ze sebe. Naším cílem nebylo před uživateli TikToku vystupovat jako korporátní profil, ale jako jedni z nich. A podařilo se!

225 %

nárůst počtu fanoušků za 5 měsíců

1,34 mil.

průměrný počet zhlédnutí videa

23,5 tis.

průměrný počet lajků na video

Autenticky a s humorem

Authenticity is the key. Ve videích zobrazujeme s nadsázkou reálné situace, které zažívá každý z nás. Schválně – ať zvedne ruku ten, kdo ještě nikdy pod návalem hladu nenakoupil zbytečně moc jídla nebo kdo se ještě nikdy nepostavil do té nejpomalejší fronty. Jsou to přesně ty situace, při kterých si řeknete: „No jasně, vždyť to jsem úplně já!“
Abychom nebyli cringe, museli jsme se naučit být autentičtí, následovat trendy a přirozeně zapadnout do TikTokové komunity. To znamená natáčení na mobil, filtry, vtipné skeče a TikTokeři v rolích protagonistů.

Na TikToku jako doma

V popředí není brand, ale humor. Značkové produkty jsou vidět, ale nestrhávají na sebe pozornost. Ve videích dominuje vtipná, autentická a trochu zveličená scénka ze života. I proto pod videi najdete spoustu komentářů typu „POV: ten pocit, když si až potom uvědomíš, že je to reklama“.

Chci projekt od Story TLRS

Jako součást komunikační skupiny Near & Dear máme přesah do PR, foto a video produkce, strategií a konceptů, takže pro nás není žádná výzva moc velká.
Napište nám
Adéla Marešová