
Požadavek klienta
Hlavním úkolem při vzniku projektu K10 bylo najít vyhovující pracovní prostory a ukotvit nově vznikající značku na trhu. Součástí spolupráce bylo nejen definování nové grafické identity, vznik webu a profilů na sociálních sítích, ale také celková péče o online i offline publicitu K10.

Story TLRS řešení
Na rovinu: K10 je tak trochu náš projekt, takže jsme logicky tomuhle “start-upu” nejprve hledali útulný přístřešek, který nám poskytla půvabná vinohradská vila na Koperníkově 10. Proto K10! Díky přehlednému webu a kvalitnímu marketingu se nám podařilo naplnit kapacitu K10 během neuvěřitelně krátké doby – tři měsíce od spuštění. Žlutočerný prapor K10 jsme vztyčili i na sociálních sítích (Facebook, Instagram, Youtube a Twitter), kde se našim fanouškům snažíme přiblížit, jak vypadá pracovní i kulturní život ve vile K10.

2 380 +
Počet fanoušků na Facebooku
470
Počet fanoušků na Instagramu
600
Počet odběratelů newsletteru s téměř 50% open rate