Cílem kampaně bylo posílit vnímání značky Grohe ve spojení s udržitelností – tématem úspory vody, kterému se dlouhodobě věnuje.
Ze zkušenosti ale víme, že složitá témata lidi moc nezajímají. Proto jsme potřebovali téma vodní stopy přinést tak, aby o něj projevili zájem – hravě a zábavně. Spustili jsme proto
soutěžní kvíz, díky kterému mohl každý snadno zjistit, kolik vody – přímo i nepřímo – spotřebuje. A výsledky?
996 682
lidí zasáhla naše kampaň
77 %
návštěvníků webu vyplnilo
kvíz do konce
23 174
lidí nám na sebe nechalo kontakt
Kalkulačka vodní stopy
Každý mohl během pár minut zjistit, jestli v tom umí chodit nebo jim teče do bot. A jakoby mimochodem se dozvěděl i pár zajímavostí na téma šetření vodou. Na samotném konci jsme lidem rozdali personalizovaná „vodní vyúčtování“, která mohli sdílet se svými přáteli. Navíc ti, kteří nám na sebe nechali email, mohli vyhrát nejnovější iPhone.