Všichni milují hry na hrdiny a taky postavy, které znají už od dětství. Silný válečník, odvážná lučištnice a vychytralý myslitel, co má vždycky plán. V naše charaktery se proměnili fighterka Hanka Gelnarová, rapper Renne Dang a streamer Xnapy, se kterými jsme natočili jejich very own filmové trailery.
Klasické sbírání kódů zpod víček? To by byla nuda! Přišli jsme s plot twistem, ve kterém měli ambasadoři vyzývat své fans, aby se při registraci na webu přidali do jejich hrdinského týmu. Kampaň na sockách pak běžela strategicky ve 3 fázích – teaser, peak a finish line.
Desítky unikátních kreativ pro každou fázi kampaně
6000 zhlédnutých hodin videa
18 000 000 zobrazení
1 000 000 zasažených uživatelů
42 000 prokliků
Z toho 29 051 kódů pro vítězku
84 415 kódů vložených na web
Limitka vyprodaná už v polovině kampaně!
„Kampaň, kterou k Big Shock! Hunger Games limitce přichystali Story TLRS na sociální sítě, nás zaujala především svým high level vizuálním provedením. Plech podle nás dostal přesně takovou pozornost, jakou si zasloužil, a hlavně se vyprodal dřív, než jsme očekávali. Díky různorodosti vybraných ambasadorů se nám navíc podařilo oslovit zcela nové cílové skupiny.”
Štěpán Kišš, Brand Manager Big Shock!