Víc hlav víc ví. Proto jsme se spojili s dalšími agenturami a vytvořili komunikační skupinu Near & Dear. Díky tomu teď klientům můžeme nabídnout služby ve všech částech komunikačního mixu. Ale to vůbec není všechno!
Když změny, tak hezky od podlahy – tedy od té naší ve Story TLRS. Piero opouští pozici CEO, protože se přesouvá do nově vzniklé skupiny Near & Dear jako Managing Partner. Na jeho místo v agentuře nastupuje Adéla Marešová, jejíž místo Social Media Leadera převzal Šimon Novák. K tomu vznikla pozice COO, kterou si vzal na starost Slávek Nejedlý. Možná jsme na to měli nakreslit diagram, co? 😅
A co je to ten Near & Dear?
Jako Story TLRS si chceme udržet specializaci na digitální marketing, ale zároveň klientům nabídnout 100% odvedenou práci i v dalších odvětvích, jako je PR, kreativa a strategie značek, vývoj webů a aplikací, audio-video produkce a tak dále. Proto jsme do party přibrali další šikovné agentury a společně teď tvoříme pod jednou střechou (tou naší – na Vinohradech).
Tohle jsou oni
Digitální marketing máme pod palcem my – Story TLRS. Staráme se, aby značky byly silné a mluvily k těm správným lidem. Aby sociální sítě vyprávěly příběhy a kampaně nesly výsledky.
VNV productions je naše vlastní video a foto produkce, která zvládne rychlé focení v terénu i velikou produkci se vším všudy.
Topic PR zařídí, aby značky byly vidět v médiích a pomáhá jim rozšiřovat jejich dobrou pověst (anebo hasit, když se ta pověst zhorší).
Kluci z Triple Bang. Agency zase vymýšlí úspěšné strategie a kreativní koncepty.
Přes weby, appky a další technologické výzvy jsou tu Dev Bros.
Těšíme se na všechno, co nás v nové sestavě čeká, a doufáme, že u toho budete s námi!