Nelež aneb náš postoj k dezinformacím
Před nedávnem jsme se rozhodli připojit k iniciativě Nelež a postavit se tak za pravdu proti dezinformacím.
Jmenuji se Nikol a ve Story TLRS pracuju jako HR/Office manager. Jsem pozorující psycholog, posel dobrých (i špatných) zpráv, žurnalista kandidátských rozhovorů i máma starající se o rozmanitou Story bandu. Jak by řekl Martin, jsem taková surikata s charakterem sněžné sovy. Moje práce je hlavně o komunikaci.
Jmenuji se Nikol a ve Story TLRS pracuju jako HR/Office manager. Jsem pozorující psycholog, posel dobrých (i špatných) zpráv, žurnalista kandidátských rozhovorů i máma starající se o rozmanitou Story bandu. Jak by řekl Martin, jsem taková surikata s charakterem sněžné sovy. Moje práce je hlavně o komunikaci.
A proč vám tohle všechno říkám? Určitě i vy máte ve firmě mišmaš různých osobností a víte, že komunikace může být “prostitutka” obtížná. Chci vám ale ukázat, že i pro naší mozaiku charakterů máme určitá pravidla, díky kterým si tykáme se slovem spolehlivost.
Projekťáky Toma, Slávka a Maťa nenajdete téměř jinak než u klientů, sepisující emaily nebo pochodující s telefonem u ucha. Kluci se starají o to, aby se zeměkoule otáčela podle toho, jak si klient řekne.
Vývojářské společenství pozoruhodných hlav Martina, Tomáše, Matěje, Kryštofa a Davida doplňuje nejhezčí vývojářka ve střední Evropě Bára. Na první pohled tichá skupina tíhne k metafyzickým diskuzím a libuje si mluvit v řeči, kterému jednoduše můj kmen nerozumí.
Další komunikačním oříškem jsou naši designéři Kuba, Vašek, Štěpán a Dan. Tihle kluci mají slabost pro kvalitní hudbu a nesmyslně zábavný věci. Se zvláštní plachostí v očích dokážou díky svým kouzelnickým schopnostem vytvořit během pár minut z králíka jednorožce s duhovým ocasem.
Největší skupinou pak je social media tým Anička, Klára, Bára, Martin a Pavel vedený Šimonem. Jsou to extrovertní kreativci, kteří nedokážou jen tak felit a nic nedělat. Dopředu je žene hlava plná nápadů i neutuchající touha po odbourávání stereotypů.
Nechtěla bych zapomenout ani na Anetu, která se stará o finance. Přezdíváme jí predátor a dobrý techno má radši než dobrý lidi. Dalším unikátním kouskem je i Robert, který se přistěhoval z Ukrajiny a kromě skvělého leča nám dělá web admina. Zmínit bezpochyby musím i Piera, našeho CEO. Říká se, že má tabulky radši než ženy a pokud ne tabulky, tak svoje kolo určitě. Do komunikační mozaiky patří i Honza a Jirka, tedy “klikači”, kteří mimo jiné můžou za to, že jednu reklamu vidíme miliónkrát denně.
Jakto, že nám to společně klape? Prozradím vám tajemství. Celé je to o nastavených pravidlech v komunikaci a přístupu k sobě navzájem. Tady jsou naše Story rules:
Naši big bossové v nás vyvíjí lásku k pořádku a struktuře. Fungujeme podle filozofie “co není v kalendáři, neexistuje” a “pokud něco chceš, zadej mi task do todočka”.
Pokud má někdo nějaký problém, ať už pracovního nebo osobního rázu, dáváme mu prostor pro komunikaci. Každý náš team leader má dokonce vyhrazené tzv. Konzultační hodiny, které dávají komukoliv příležitost přijít a to, co má na srdci, řešit. (Ne nejsme sekta. Tomu se říká prevence!)
Pro někoho povzbuzující, pro někoho pobuřující. One to one nebo HR review za nás dávají smysl a čistí ve firmě vzduch. Slyšet zpětnou vazbu nemusí být vždycky jednoduché. Pokud ale chceš osobnostně i pracovně růst, skousneš to.
Uvědomujeme si, že ve Story nejsme každý sám za sebe, ale tvoříme jakýsi organický celek, který se vzájemně ovlivňuje. Pokud něco nefunguje, víme, že je lepší přiznat barvu a nehrát si sobecky na hrdinu.
Každá smečka potřebuje pravidla a pokud jsou pravidla nastavená tak, že se s nimi každý může ztotožnit, hravě ji zvládnete zkrotit. Tahle komunikační i charakterní rozmanitost je něco, co mě na mé práci baví a žene dál.
HR Manager