Nelež aneb náš postoj k dezinformacím
Před nedávnem jsme se rozhodli připojit k iniciativě Nelež a postavit se tak za pravdu proti dezinformacím.
Nedávno někdo do kanclu donesl článek, ve kterém se tvrdí, že jako Češi strávíme v průměru 12 let našeho života v zaměstnání. Po krátké panice jsme se rozhodli vyzpovídat člověka, který rozhoduje o tom, jak se nám bude ve Story TLRS pracovat. Rozdali jsme papírky, sepsali otázky a vybrali deset, které se týkají firemní kultury, odborů a života člověka, který naši smečku vede — Piera Šestáka. Tázající jsme z pochopitelných důvodů ponechali v anonymitě.
Nedávno někdo do kanclu donesl článek, ve kterém se tvrdí, že jako Češi strávíme v průměru 12 let našeho života v zaměstnání. Po krátké panice jsme se rozhodli vyzpovídat člověka, který rozhoduje o tom, jak se nám bude ve Story TLRS pracovat. Rozdali jsme papírky, sepsali otázky a vybrali deset, které se týkají firemní kultury, odborů a života člověka, který naši smečku vede — Piera Šestáka. Tázající jsme z pochopitelných důvodů ponechali v anonymitě.
Na screenshotu níž můžete vidět historický milník, follow-up v imessage po „brainstormingu“, což bylo pivo a smažák v Lokále v Dlouhý s Michalem Šroubkem z WeAre. Samotný název opravdu vychází ze storytellers, vypravěčů příběhů. Přišlo nám, že příběhy a emoce s nimi spojené jsou a budou nedílnou součástí funkčního marketingu. A taky jsme se inspirovali u STRV, jak business modelem, tak názvem. Kluci to dělají fakt dobře. Jo a taky jsme si mysleli, že to bude jen pracovní název.
Já myslím, že 10 holek z aktuálně 30členného týmu je dobrý základ. Určitě je na tom ale potřeba pracovat. :)
Jasně, určitě bych chtěl dál investovat do našeho Playstation projektu. Her zatím nemáme tolik, kolik bych si na základě dlouhodobé firemní strategie představoval. Stejně tak bych rád zapojil AR, VR sety a případně klasicky ping pong, air hockey, tenis a golf, možná i nějaké ty výherní automaty na zvýšení marže.
To by záleželo, kdo by byl předsedou!
Vím zatím jen to, že si budeme vybírat z jedné z těchto lokalit: Portugalsko, Mallorca, Itálie nebo Francie.
200 %, což znamená, že každý rok zdvojnásobíme obrat. A máme obdobným způsobem v plánu růst až do roku 2020. Čeká nás spousta práce. :)
Říká se to, ale pravdou je, že to reálné číslo je alespoň dvakrát tak vysoké.
Primárně kvůli práci, která nás čeká každý den v kanceláři, kterou máme v Perucké. Věřím ale, že během léta tuto aktuálně bídnou statistiku výrazně zlepšíme.
Jelikož fungujeme 2,5 roku, tak to není jednoduchá otázka. Ale už teď vím, že bychom měli směřovat k tomu, že Story TLRS bude relativně velká digitální agentura s českým HQ a mezinárodním působením. Zároveň nebudeme stát pouze na jedné agenturní noze, ale budeme mít v rámci naší skupiny další projekty — od produktů po další menší agentury — a ze segmentu, kterému rozumíme a ve kterém dokážeme poskytnout přidanou hodnotu a zázemí.
Rozhodně to je zvládnutí skokového růstu v rámci Q1/Q2, jak v projektech, tak logicky i nových lidech. Zároveň řešíme potenciální nové produkty a technologie, které bychom s námi chtěli propojit, což by znamenalo další výzvu v už tak zajímavě rozjetém roce.
Díky za odpovědi!
Tvoje StoryFML
Social Media Manager