Big Shock!

Rozehráli jsme nejžíznivější hry v historii Big Shock!

Limitka je v energickém světě Big Shock! vždycky velká věc, a tak jsme jí prostě museli napsat velký příběh! Jak jinak odprezentovat filmový plech než pořádným blockbusterovým trailerem?
Osoba držící plechovku limitované edice Big Shock! Hunger GamesZlatý pták
3 telefony s ukázkou kampaně Big Shock! Hunger Games na Instagramu

Světla reflektorů

Podzimní příchuť třešeň & dračí ovoce dostala kabát z nového dílu Hunger Games. S tím se pojilo hned několik otázek – jak dát plechu takový spotlight, jaký si zaslouží, k tomu navíc upozornit na probíhající soutěž a ještě se postarat, aby se limitka vyprodala?

V hlavních rolích:

Zlatý nápis FILMOVÝ STORYTELLINGZlatý nápis 3 AMBASADOŘIZlatý nápis NABLÝSKANÝ BIG SHOCK! PLECH
Plechovka Big Shock! – limitovaná edice Hunger Games

Kamera, klapka

Všichni milují hry na hrdiny a taky postavy, které znají už od dětství. Silný válečník, odvážná lučištnicevychytralý myslitel, co má vždycky plán. V naše charaktery se proměnili fighterka Hanka Gelnarová, rapper Renne Dang a streamer Xnapy, se kterými jsme natočili jejich very own filmové trailery.

Obrázek retro zlaté kamery

Plot twist:

Klasické sbírání kódů zpod víček? To by byla nuda! Přišli jsme s plot twistem, ve kterém měli ambasadoři vyzývat své fans, aby se při registraci na webu přidali do jejich hrdinského týmu. Kampaň na sockách pak běžela strategicky ve 3 fázích – teaser, peak a finish line.

3 telefony s ukázkou vizuálu ke kampani Big Shock! Hunger Games
Ručně psaný text Shock Yourself

Cena pro vítěze?

Kromě získání věčné slávy, musel daný hrdina splnit #ShockYourself challenge, kterou si na sebe sám ušil. A jelikož si Hanka vymyslela, že se postaví svému strachu z pavouků, a nakonec celé žíznivé hry i vyhrála, well… všichni jsme tak trošku škodolibí, že?

HANKA SE SVÉMU STRACHU POSTAVILA JAKO PRAVÁ BOJOVNICE!

Hvězdné výsledky

Desítky unikátních kreativ pro každou fázi kampaně

6000 zhlédnutých hodin videa

18 000 000 zobrazení

1 000 000 zasažených uživatelů

42 000 prokliků

Z toho 29 051 kódů pro vítězku

84 415 kódů vložených na web

Limitka vyprodaná už v polovině kampaně!

„Kampaň, kterou k Big Shock! Hunger Games limitce přichystali Story TLRS na sociální sítě, nás zaujala především svým high level vizuálním provedením. Plech podle nás dostal přesně takovou pozornost, jakou si zasloužil, a hlavně se vyprodal dřív, než jsme očekávali. Díky různorodosti vybraných ambasadorů se nám navíc podařilo oslovit zcela nové cílové skupiny.”

Štěpán Kišš, Brand Manager Big Shock!

Zlaté logo Big shock!

Chci projekt od Story TLRS

Jako součást komunikační skupiny Near & Dear máme přesah do PR, foto a video produkce, strategií a konceptů, takže pro nás není žádná výzva moc velká.
Napište nám
Adéla Marešová