Pražské náplavky

Pražské náplavky jsou jednou z nejatraktivnějších lokací nacházejících se na území hlavního města Prahy.

Požadavek klienta

Klient požadoval vývoj přehledného portálu, který by sloužil k rezervaci obchodních prostorů a zároveň by poskytoval přehled o kulturním dění na náplavkách. Součástí spolupráce byl i mediální launch celého projektu.

Story TLRS řešení

“Jdeme po práci na náplavku?” – tak tahle věta zazněla ve Story TLRS tolikrát, že jsme tuhle zakázku prostě museli (čti chtěli) vzít. Naše uvažování o grafické identitě logicky vycházelo z pojícího prvku všech pražských náplavek, tedy z řeky Vltavy, která se otiskla do celkové identity i do nově vzniklého loga.

Výzvou pro nás byla tvorba webové aplikace, jejíž cílem bylo zjednodušit zdlouhavý proces zajišťování krátkodobých pronájmů. Web tak slouží nejen prodejcům a nájemcům, ale i těm, kteří chtějí na jednom místě najít veškeré informace o dění na nábřeží. Kromě webu a identity také kompletně zaštiťujeme správu sociálních profilů Pražských náplavek. Tak co, kdy vyrazíte na romantickou procházku po pražských náplavkách?

Více na www.prazskenaplavky.cz

+19 000

Aktuální počet fanoušků na Facebooku

8049

Počet fanoušků po prvním měsíci správy Facebooku

7000

Průměrný počet návštěv webu za měsíc

V hlavních rolích